Man talar om kunden i fokus och kundservice som konkurrensfördel. Men för att kunden ska kunna vara i fokus måste du som arbetar med kunder och bemötande också vara i fokus. De mänskliga egenskaperna och färdigheterna har alltid varit och kommer alltid att vara viktiga när det gäller att bygga relationer och skapa bra möten. Vi vill med Stora kundservicedagen ge dig nya aktuella kunskaper och inte minst inspiration för att du ska kunna fortsätta att leverera service på toppnivå.
Vi kommer även i år att samla ett gäng högaktuella och inspirerande föreläsare som delar med sig av sina kunskaper och sin erfarenhet.
Välkommen till en heldag för alla som jobbar med service och bemötande! En dag som bjuder på nya kunskaper, spännande föreläsningar och möten som stärker dig i servicerollen!
"Powered by Brilliant" - Stora kundservicedagen genomförs i år i samarbete med Brilliant Future, specialister på kundservice.
Program
Fakta
Deltagare
Konferensen vänder sig till dig som arbetar med service och bemötande, du kan t.ex. vara receptionist, kundservicemedarbetare, kundservicechef, vaktmästare eller ha annan befattning där du möter människor och ger service.
Plats
20 november i Posthuset på Vasagatan 28 i centrala Stockholm.
Konferensavgift
5 900 kronor exkl. moms. I priset ingår lunch, för- och eftermiddagskaffe och "after conference-mingel".
Bokning
Ring 08-600 62 00 för bokning. Du kan också e-posta till konferens@foretagsuniversitetet.se
Vid avbokning: om du får förhinder, överlåt gärna platsen till en kollega. Det kostar ingenting att avboka sig fram till tre veckor före konferensen. Vid senare avbokning debiteras 25 % av avgiften till en vecka före konferensen. Därefter debiteras hela konferensavgiften.