Executive Assistants

Nu dansar vi in den svenska sommaren

2015-06-12 Carin Sundén

Fredagar kan det vara lugnare på kontoret. Idag är en sådan dag, det är en speciell dag, studentavslutning, skol- och sommarlov för ett stort antal barn och ungdomar. Fredag är också en dag för mig att blicka framåt mot nästkommande vecka. På vad som är planerat för veckan och vilka överraskningar som kan komma. Oftast kan vi inte gissa oss till det senare.. Planering och förberedelse av ärenden som skall upp måndagens ledningsgrupp är gjord. Ett antal resor är bokade och. Här kan jag också ge ett tips: Jag gör och ber mina resenärer göra en SKÄRMDUMP av QR-kod, tågbiljett med hjälp av mobiltelefonens kamera.. Faller täckningen bort ombord på tåget, har du biljetten i ditt fotoalbum.

Har också börjat titta på en del saker inför senhöstens fest som uppmärksammar dem som under året gått i pension eller arbetat i företaget 25 år. Denna skara blir mindre och mindre. Icke desto mindre är det en fördel att, som i skogen, ha plantor, unga träd, fullmogna träd och urskog. Allt för mångfaldens och erfarenhetens skull.Har idag också haft fråga från en känd operasångare som önskat spela in en musikvideo vid vårt koksverk. Vi har ju mycket stora arbeten som görs i våra produktionsanläggningar i sommar så det råder totalt besöksförbud från 1 jun-19 aug. Dock är vår site stor i omfattning. I väst-östlig riktning 5 km, vilket är större än hela Luleås centrala kärna. Vi som jobbar här tänker inte alltid på att vår miljö kan kännas lockande och användbar i kreativa sammanhang. Jag vill därför tacka för mig och veckan som bloggare med en bild från Luleå Balett&Rytmik fotat på en del av vårt verksområde. Ha en skön och uppbyggande sommar!