Executive Assistants

Kompetensnätverket för Executive Assistants

2024-10-15 Marlene Berglund

Har du jobbat länge i rollen som assistent på ledningsnivå? Har du kanske gått någon av våra assistentutbildningar? Känner du att du vill fortsätta utvecklas och få möjlighet att hålla dig à jour med det som händer i omvärlden och som påverkar dig i din roll? Vill du få möjlighet att diskutera och utbyta erfarenheter med andra assistenter, under kunnig ledning?  I höst har Företagsuniversitetet premiär för Kompetensnätverket för Executive Assistants!

Företagsuniversitetet_IMG_8155_Foto Liza Simonsson

Vi träffas 8 halvdagar under ett års tid. Vi inleder varje möte med input i form av en expertföreläsning, om ett ämne ni själva valt. Därefter diskuterar vi i workshopsform hur man kan använda kunskaperna för att förbättra och effektivisera det egna arbetet och verksamheten. Mycket tid ges för erfarenhetsutbyte.

Nätverksledare är Louise Lind, ledarskapsutvecklare och kursledare på "Executive Assistant - diplomutbildning" och "Assistenten som samordnare" och vår kontaktperson är Jenny Alftberg.

Vill du vara med? Läs mer och anmäl dig här!