Executive Assistants

Executive Assistant-podden med Jenny och Jens från FOI

2024-10-16 Daniel Kjellsson

I Executive Assistant-podden möter vi världens bästa kollegor i samtal om världens bästa jobb. Idag: Jenny Johansson och Jens Mattsson från FOI.

FOI är Totalförsvarets forskningsinstitut och är en statlig myndighet. Jenny är GD-sekreterare och Jens är generaldirektör och myndighetschef.

FOI bedriver världsledande forskning inom försvar och säkerhet till stöd för Sveriges militära och civila försvar. I EA-podden berättar Jenny och Jens om vardagen med hemligstämplat material, NATO och deras planeringsmöten i bilen.

Executive Assistant-podden produceras av Företagsuniversitetet tillsammans med nätverket IMA - International Management Assistants, rekryteringsföretaget InHouse, röst- och ljudproducenterna Online Voices samt Strawberry.