Företagsuniversitetet sticker ut inom säkerhet

2024-02-27 Lotta Eriksson

Företagsuniversitetet är en välrenommerad utbildningsaktör och mycket väl känd för sitt breda utbildnings- och konferensutbud. Det visar den årliga Varumärkesbarometern som Aktuell Säkerhet gör i samarbete med SveMa.

Bland de undersökta varumärkena inom säkerhet sticker Företagsuniversitetet tydligt ut med hela 42,0 procent bekräftad igenkänningsgrad, medan genomsnittsvärdet är 24,8 procent.

Det primära omdömet om Företagsuniversitetet inom säkerhet är kvalitet och god service, där siffrorna är fortsatt höga. 20,3 procent av de som besvarat Varumärkesbarometern uppger att Företagsuniversitetet står för god kvalitet och 15,8 procent att Företagsuniversitetet förknippas med god service, en siffra som ökar för varje år.

– Det är otroligt glädjande att vi, genom vårt enträgna arbete med utbildningar inom säkerhet för yrkesverksamma och inom yh, fortsätter att stärka vårt varumärke och att det vi arbetar med varje dag, kvalitet och service, genomsyrar och stärker bilden av oss, säger Lotta Eriksson, som ansvarar för säkerhetsområdet på Företagsuniversitetet.

Vill du veta mer om Varumärkesbarometern och dess resultat?
Kontakta Lotta Eriksson på 076-947 93 65.